wtorek, 14 czerwca 2016

Jak samodzielnie namalować chmurki, na ścianie lub na meblu. Łatwo i szybko. Tutorial.


W ramach odnawiania pokoju dziecięcego, na życzenie mojego synka zresztą, postanowiłam namalować nad jego łóżkiem dekoracyjne obłoki. Chmurki miały stanowić tło dla stojących na półce książeczek oraz zabawek. 

Jak samodzielnie namalować chmurki, na ścianie lub na meblu? Najlepiej zrobić to przy pomocy farb Autentico i fantastycznego preparatu Autentico Glaze! Oto krótki tutorial, który pokazuje jak łatwo i szybko można wyczarować chmurkowy dekoracyjny efekt. 


Oklej taśmą strefę, którą chcesz malować.

Pomaluj fragment ściany na odcień błękitu. Ja użyłam farby Autentico Velvet w kolorze Santorini.


Przygotuj medium Autentico Glaze oraz farbę kredową Autentico Vintage w kolorze białym (ja użyłam pięknej czystej bieli  o nazwie Casa Blanca) Dodatkowo, wybrałam kolory Humpy Salmon oraz Emerald, które dodadzą chmurkom trójwymiarowości.


W małych pojemniczkach zmieszaj preparat Autentico Glaze z każdym z kolorów w proporcji 8:2, czyli 8 miarek Autentico Glaze na 2 miarki farby kredowej Autentico Vintage.





 Nałóż mieszaninę Autentico Glaze i białej farby na ścianę w taki oto sposób:



 Pomiędzy przyszłe chmurki nałóż pędzlem czysty, z niczym nie zmieszany  preparat Glaze.



Rozetrzyj chmurki przy pomocy gąbki, stosuj okrężne ruchy. Ja, miejscowo, położyłam także preparat Glaze zabarwiony farbą kredową Autentico Vintage w kolrze Humpy Salmon oraz Emerald, aby dodać malunkowi dodatkowej głębi, całość roztarłam gąbką. Możesz użyć jakiejkolwiek miękkiej gąbki, ja użyłam zwykłej-kuchennej.



 A tak wygląda efekt końcowy. Mój synek był zachwycony, a Wam jak się podoba? 
 Praca nad projektem była świetną zabawą. Całość pracy nie zajęła więcej niż 3 godziny. 
Preparat Autentico Glaze o pojemności 1L można kupić TUTAJ oraz u Autoryzowanych Spzredawców w całej Polsce.








Uściski!
Agnieszka

1 komentarz: