piątek, 7 lutego 2014

Zimowe kreacje

Nigdy nie przypuszczałam, że taka rzecz jak farba, może zrobić tyle zamieszania w moim życiu. A jednak! Od jakiegoś czasu prowadzę stronę na facebooku: ChalkHouse oraz oficjalną stronę poświęconą farbom prestiżowej marki Autentico: AutenticoPaintPolska. Ci, którzy odwiedzali te strony, widzieli już moje prace. Chciałabym je tutaj w skrócie, powtórzyć i opowiedzieć o nich nieco. Pierwszą pracę pokazuję dlatego, że to szczególnie zimowa dekoracja. Jest już prawie połowa lutego, wszyscy z utęsknieniem czekają wiosny, nieprędko będę miała okazję pokazać świerkowy motyw w mroźnej elegancji. 



 
Zaczynam przewrotnie i nietypowo. Farby kredowe służą bowiem, do malowania i stylizacji mebli, lecz każdy kto ich używa szybko odkrywa jak wiele mają zastosowań. Farba kredowa Autentico Vintage powstała na bazie wody i dlatego można ją mieszać z wodą, w dowolnych proporcjach. Ja, użyłam jej właśnie tak (świerkowy stroik wciąż zdobi mój pokój dzienny)
Druga praca to stół mojej znajomej, który pomalowałam dla niej, specjalnie na wigilijną kolację (ta pomarańczowa, fantastycznie pachnąca dekoracja, jest jej dziełem). Użyłam białego koloru, a farbę nałożyłam dwiema cienkimi warstwami. To niezwykle miłe, pracować nad czymś, co ma służyć tak sympatycznemu celowi.


Ten świecznik to przykład, na zastosowanie techniki przecierania w farbie kredowej. Robi się to bardzo łatwo. Każdy może osiągnąć taki efekt malowania w niecałą godzinę. Jak? O tym napiszę jeszcze, nie raz. Teraz cieszę oczy tym szykownym drobiazgiem w stylu shabby chic i ocieplam zimową aurę światłem świec. Przynajmniej dopóty, dopóki wieczory są tak długie.
Farbę kredową Autentico Vintage Chalk Paint można kupić online: www.farbakredowa.pl lub u Autoryzowanych Sprzedawców Autentico (lista na stronie)

3 komentarze:

  1. Odrobina farby potrafi zdziałać cuda. A odrobina farby kredowej i wosku meblowego baza do nieskończonej ilości ciekawych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful Idea for use on the christmas wreath.....I might try that on my Christmas tree this year!

    OdpowiedzUsuń